املاک توقف  خرید فروش رهن اجاره

املاک توقف خرید فروش رهن اجاره

بزرگ ترین سایت تغیرات مسکن در اندیشه
املاک توقف  خرید فروش رهن اجاره

املاک توقف خرید فروش رهن اجاره

بزرگ ترین سایت تغیرات مسکن در اندیشه

تغییرات قیمت مسکن پایتخت در ۱۸ ماه گذشته

، سال ۲۰۱۸ برای مردم بارسلونا در اسپانیا سال خوبی نبوده است. در عرض ۱۲ ماه قیمت مسکن در این شهر دوست‌داشتنی حدود ۱۷ درصد بالا رفت.

این عدد برای ساکنان دوبلین در ایرلند کمی بیشتر از ۱۱ درصد بوده و لااقل دوبلین‌نشین‌ها می‌توانند خدا را شکر کنند که جای اهالی بارسلون نیستند. مسکن در شانگ‌های چین هم تقریبا ۱۱ درصد گران شده است. افزایش قیمت مسکن در مادرید پایتخت اسپانیا ۱۰ درصد، در پاریس ۹ درصد گزارش شده است.

شهر‌های مسکو در روسیه، کیپ تاون در آفریقای جهانی، میلان در ایتالیا، لس‌آنجلس در آمریکا و استانبول در ترکیه هم رده‌های ششم تا دهم بیشترین افزایش قیمت مسکن در سال ۲۰۱۸ را مال خود کرده‌اند. در آنسوی جدول شاهد افت ۱۰ درصدی قیمت خانه و مسکن در ابوظبی امارات بوده‌ایم.

خانه‌های دوبی و جده عربستان هم پنج درصد ارزان شده‌اند. آمار‌های رسمی نشان می‌دهند نیویورک آمریکا بدترین جا برای اجاره‌نشین‌ها به حساب می‌آید، چون نرخ اجاره ماهانه خانه‌ها در آن دو هزار و ۸۴۴ دلار است. به پول ما می‌شود حدود ۳۸ میلیون تومان. دلتان سوخت؟ شرط می‌بندم دلتان می‌خواهد وضعیت مسکن در پایتخت کشور خودمان را توی همین مدت ۱۲ ماهه سال ۲۰۱۸ بررسی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.